تجلیل از زوج‌های جوان مشهدی به مناسبت روز ملی ازدواج

1403/03/20 خرداد

مدیر مرکز امور خانواده و بانوان بنیاد کرامت رضوی گفت: به مناسبت روز ملی ازدواج و خانواده، ویژه برنامه‌ای برای زوج‌های جوان مشهدی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند برگزار می‌شود.

فاطمه دژبرد اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز ملی ازدواج و خانواده، ویژه‌برنامه‌ای با حضور زوج‌های تازه مزدوج در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که روز یکشنبه 20 خردادماه در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد،  300 زوج جوان مشهدی حضور داشته و برنامه های شاد و مفرحی برای آنها تدارک دیده شده است.

مدیر مرکز امور خانواده و بانوان بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: مراسم عقد یک زوج جوان که مهریه آنها 14 سکه بهار آزادی خواهد بود نیز در این مراسم اجرا خواهد شد.

دژبرد افرود: تجلیل از هشت زوج دهه هشتادی که دارای مهریه پنج  سکه هستند و سخنرانی دکتر سعید عزیزی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این مراسم است.

وی با اشاره به اجرای طرح «زندگی به سبک رضوی» توسط مرکز امور خانواده و بانوان بنیاد کرامت رضوی گفت: این طرح به منظور حمایت از زوج‌های جوان و با هدف صیانت و اعتلای روز افزون کارکرد خانواده در حال اجراست.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: