در دهه کرامت انجام شد؛

ارائه توانمندی‌های بانوان در نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین»

1403/03/01 خرداد

دهه کرامت امسال، با یک اتفاق جدید در حوزه زن و خانواده همراه بود به صورتی که بخشی از توانمندی های بانوان کارآفرین و فعالان اجتماعی در قالب برپایی بازارچه و نمایشگاه عرضه محصولات با عنوان«مادران ارزش آفرین» به نمایش درآمد.

این اتفاق مبارک با حضور بانوانی از اقوام مختلف رقم خورد، به صورتی که زنان از ۷ استان کرمان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، لرستان و گلستان به ارائه توانمندی های خود در عرصه تولید محصولات و پخت نان و شیرینی پرداختند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا زنان هنرمند بتوانند به ارائه تولیدات خود در حوزه های صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و سوغات بپردازند و موجب آشنایی زائران با آداب و رسوم اقوام مختلف کشور شوند.

اما اقدام ویژه ای که در این نمایشگاه رقم خورد، کمک به تامین نان مورد نیاز سیل زدگان توسط بانوان حاضر در این نمایشگاه بود به صورتی که پس از وقوع سیل در مشهد، ظرفیت پخت نان توسط بانوان افزایش یافت و روزانه 10 هزار قرص نان پخت و میان سیل زدگان توزیع شد.

اتفاق مبارکی که باعث شد، در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز سیل زدگان در مشهد و برخی دیگر از مناطق خراسان رضوی به نان برطرف شود.

در کنار این اقدام و به یمن ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام، بانوان حاضر در این نمایشگاه به پخت و توزیع انواع شیرینی های محلی بین زائران پرداخته و کام مردم را در دهه کرامت شیرین کردند.

طبق اعلام مسئولان برگزار کننده در این نمایشگاه که از 25 تا 31 اردیبهشت در ره باغ حضرت زهرا سلام الله دایر بود، ۹۰ نفر از کارآفرین مشهدی و ۲۵۰ بانوی فعال اجتماعی مشارکت داشتند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: