طرح اطعام محرومین «باران باشیم» قربان تا غدیر برپا شد

1397/10/11 دی

«باران باشیم» عنوان طرح اطعام محرومین است که قربان تا غدیر 1397 از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) با اهداف متعالی برپا شد.

طرح اطعام محرومین «باران باشیم» از عید قربان 1397 کار خود را آغاز کرد و تا عید غدیر ادامه داشت. این طرح از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) با اهداف متعالی و با شیوه‌های گوناگون اجرا شد. یکی از اهداف برپایی این طرح فرهنگ سازی برای اطعام نیازمندان از گوشت قربانی بود.
«باران باشیم» نیز مانند بسیاری از طرح‌های بنیاد کرامت با خلاقیت‌های طراحان آن همراه بود. چرا که طرح اطعام محرومین «باران باشیم» برای پیش‌برد اهداف خود از ساخت و بازتولید 10 تیزر و موشن‌گرافی در فضای مجازی بهره‌برداری کرد. همچنین در ادامه فعالیت‌های خلاقانه «باران باشیم» می‌توان به طراحی و نشر پوستر با موضوع دورن‌مایه طرح اطعام محرومین در فضای مجازی اشاره کرد.
طرح «باران باشیم» با اطلاع رسانی در برخی برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون مخاطبان خود را افزایش داد و در این امر یاری بسیاری به دست آورد. همچنین ایجاد صفحات و کانال‌های پویش در رسانه‌های مجازی، تبلیغ و نشر رسانه‌ای پویش در فضای مجازی و رسانه‌های دیداری-شنیداری و راه‌اندازی سایت و ربات پویش جهت ثبت نام از خیریه‌ها و انعکاس گزارش‌ها از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده طرح «باران باشیم» است.
تأمین گوشت قربانی از محل جذب مشارکت‌های مردمی، بسته‌بندی گوشت‌های قربانی در قالب بسته‌بندی‌های بنیاد کرامت و آستان قدس رضوی، توزیع گوشت قربانی در بسیاری از نقاط مختلف کشور، اطعام نیازمندان با توزیع بسته‌های گوشت قربانی و برپایی سفره‌های نمادین کرامت امام رضا(ع) و اطعام ایتام و نیازمندان برخی از اقدامات سریالی طرح اطعام محرومین «باران باشیم» است.
طرح«باران باشیم» در هفت‌ماهه نخست سال 1397 از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) برپا شده است که به شناسایی و ارتباط گیری با ۱۰۵ خیریه و نهاد فعال در عرصه خدمات اجتماعی از سراسر کشور پرداخته تا این طرح هرچه بهتر کار خود را انجام دهد.
تامین و توزیع تعداد بسیاری قربانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با سازماندهی قربانی تامین شده توسط خیریه‌های همکار در قالب پویش «باران باشیم» یکی دیگر از فعالیت‌های ارزشمند بنیاد کرامت با هدف فرهنگ سازی برای اطعام نیازمندان از گوشت قربانی است.
طرح اطعام محرومین «باران باشیم» در نهایت با برپایی 2 سفره اطعام نمادین با همکاری 2 خیریه در 2 نقطه محروم با پذیرایی از 2000 نفر موفقیت‌های برنامه‌ریزی شده بسیاری به دست آورد.

 

     

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: