جذب مشارکت‌ها در اربعین حسینی از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع)

1397/10/11 دی

به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع)؛ از طریق خیرین 2 میلیارد و 250 میلیون تومان، مشارکت‌های مردمی در طرح بانی زیارت به میزان 325 میلیون تومان و جذب نذورات در حرم مطهر رضوی به مبلغ 75 میلیون تومان برخی از مشارکت‌ها در راه برگزاری بهتر اربعین حسینی بود.

هر ساله و با برگزاری آیین بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت‌های گسترده‌ای در سراسر کشور برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم انجام می‌شود. بنیاد کرامت امام رضا (ع) به عنوان یکی از نهادهایی که اقدامات زیادی را در این راستا انجام می‌دهد هر ساله پیش از فر ا رسیدن اربعین حسینی آماده‌سازی‌های گوناگونی را به کار می‌گیرد تا بتواند امر خدمت‌رسانی را بهتر از قبل انجام دهد.

یکی از کارهای مهم بنیاد کرامت امام رضا(ع) در سال جاری و پیش از برگزاری مراسم‌های مربوط به اربعین حسینی، جذب مشارکت‌ها بود. بنیاد کرامت امام رضا (ع) برای جذب مشارکت‌ها در اربعین حسینی تلاش فراوانی را به کار گرفت که در این راه موفقیت‌های فراوانی به دست آمد.

تامین اقلام از طریق خیرین به ارزش ریالی 2 میلیارد و 250 میلیون تومان، مشارکت‌های مردمی در طرح بانی زیارت به میزان 325 میلیون تومان و جذب نذورات در حرم مطهر رضوی به مبلغ 75 میلیون تومان برخی از مشارکت‌ها در راه برگزاری بهتر اربعین حسینی بود.

همچنین تامین مجموعه‌ای از تجهیزات از لجستیک سپاه و جذب منابع از سایر نهادها (ستاد اجرایی فرمان امام و بانک انصار) از دیگر اقدامات بنیاد کرامت امام رضا(ع) در سال جاری بود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: