مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی:

شبکه خادمیاری قلب بنیاد کرامت است

1403/02/13 اردیبهشت

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در نشست سالانه مدیران کانون‌های خدمت رضوی گفت: شبکه خادمیاری قلب بنیاد کرامت و در راستای توسعه مفهوم خدمت است.

محمدحسین استاد آقا در نشست سالانه مدیران کانون‌های خدمت رضوی اظهارکرد: خوشحالیم همایش سالیانه مدیران دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان ها در مشهد درحال برگزاری است.

وی افزود: باتوجه به اینکه نزدیک به دهه کرامت هستیم این جلسات به ارتقاء شبکه خادمیاری و رسیدن به تفاهم مشترک در ماموریت های شبکه خادمیاری و بازخوانی برنامه ها کمک می‌کند.

استاد آقا بیان کرد: امسال برنامه های دهه کرامت پررنگ تر شده و در استان ها شاهد شور و هیجان در ارتباط با خدمت مردم به نام امام رضا (ع) خواهیم بود.

مدیرعامل بنیادکرامت رضوی خاطرنشان کرد: شبکه خادمیاری قلب بنیاد کرامت و اصل کار ماست، زیرا وظیفه ما توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم است و شبکه خادمیاری بزرگترین سرمایه آستان قدس رضوی برای خدمت به مردم در استان هاست.

وی بیان کرد: به لطف حضرت رضا (ع) و با حمایت تولیت آستان قدس رضوی شاهدیم که شبکه خادمیاری از سال۹۸ که دوره تولیت جدید آستان قدس رضوی است، رشد قابل قبولی داشته و برنامه ها به صورت کمی و کیفی توسعه پیدا کرده اند.

استاد آقا تاکید کرد: امیدواریم با ظرفیت سازی که در کشور می‌شود، این شبکه مردمی بتواند خدمت بهتر و بیشتری به‌نام امام رضا (ع) به احسان پذیران و احسان دوستان کشور داشته باشد. 

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: