بازدید جمعی از مدیران و تهیه‌کنندگان رادیو از ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام

1403/02/12 اردیبهشت

جمعی از تهیه‌کنندگان و مدیران صدای سازمان صدا و سیما با حضور در تربیت بدنی آستان قدس رضوی با بخش های مختلف این مجوعه از جمله ورزشگاه امام رضا(ع) دیدن کردند.

مجید مولایی، سرپرست مدیریت ورزشگاه امام رضا (ع) در این بازدید گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان اولین ورزشگاه مسقف ایران در سال۱۳۹۵ بطور رسمی افتتاح شد. این ورزشگاه در سال۱۳۹۶ با بازی منتخب مشهد و یک تیم از کربلا وارد فاز بهره‌برداری شد. 
وی با اشاره به بخش‌های مختلف این ورزشگاه بیان کرد: ورزشگاه امام رضا (ع) اولین ورزشگاهی است که زیر سکوهای آن ۱۰ سالن مدرن و مجهز طراحی شده است. روزانه ۲۰۰۰ نفر از این مجموعه استفاده می‌کنند.

ورزشگاه امام رضا علیه السلام مکانی گرانبها
نوشین رهگذر، تهیه کننده رادیو در حاشیه این بازدید به خبرنگار آستان نیوز گفت: ابتدا که وارد ورزشگاه شدم شناخت کاملی نسبت به این مجموعه نداشتم اما اکنون بنظرم مکان گرانبهایی است که حتی در پایتخت چنین مجموعه‌ای را ندیده‌ایم. 
وی تصریح کرد: وقتی وارد مجموعه آبی شدم استقبال حضور پرشور علاقه مندان به ورزش شنا را دیدم و  این یعنی مردم هم به این مجموعه اطمینان خاطر دارند.
رهگذر در ادامه بیان کرد: ورزشگاه امام رضا علیه السلام عالی است اما بخش بانوان (ژیمناستیک) و زمین چمن برای من خیلی جذابیت داشت، سبزی یکدست زمین بازی و کیفیت آن توصیف زیبایی از نظم این ورزشگاه را دارد. امیدوارم مانند این ورزشگاه در همه نقاط کشورمان باشد و همه بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
 

ورزشگاه امکانات خوبی دارد
احمد خدابنده سامانی، تهیه کننده کتاب های صوتی گفت ونویسنده کتاب های ورزشی در گفتگو باخبرنگار آستان نیوز بیان کرد: ورزشگاه خیلی خوبی است و امکانات خوبی دارد، اما جای پیست دو میدانی در این ورزشگاه خالیست، امیدواریم در سطح قهرمانی هم در این مکان تمرین و بازی صورت گیرد و از دانش کشورهای خارجی برای استعدادیابی بازیکنان کشورمان در این فضا استفاده گردد.
 

بهترین امکانات ورزشی
حسن زاده، تهیه‌کننده رادیو ورزش  نیز در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: هربخشی از تربیت بدنی را که دیدم متوجه شدم جزو سه مجموعه ورزشی برتر کشور می‌باشد. مخصوصا سالن بدنسازی که کامل‌ترین و بهترین دستگاه‌ها را دارد و همچنین مجموعه آبی بانوان که مستقل از آقایان می‌باشد.
وی گفت:  این ورزشگاه طی چند سالی که مشاهده کردیم بهترین حالت را داشته است. تجهیزات زمین فوتبال چشمگیر است و یکی از آرزوهایم این است که مجموعه آستان قدس یک تیم قوی مانند سابق یا دعوت از تیم ها در سطح یک کشوری را داشته باشد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: