معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی:

جشن بزرگ «خداقوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود 

1403/02/08 اردیبهشت

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ویژه برنامه‌ «خدا قوت کارگر» با مشارکت معاونت خدمات اجتماعی و مدیریت کانون خدمت رضوی در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان‌زاده در این‌باره اظهار داشت: این برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم در روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد. 
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان‌زاده ابراز داشت: ویژه برنامه‌های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان و نور افشانی است. همچنین در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: