خدمات کلینیک تخصصی مشاوره حرم مطهر از افطار تا سحر در ۴ میز خدمتی ارائه می‌شود

1403/01/05 فروردین

همزمان با فرارسیدن سال نو و حضور زائران بارگاه منور رضوی مرکز جامع مشاوره اقدام به برپایی میزهای خدمتی آشنایی با مشاوره و روان‌شناسی در رواق‌ها و صحن‌های بارگاه منور رضوی کرده است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ به جزئیات این اقدام اشاره کرد و گفت: نوروز فرا رسیده است و امسال نیز همچون سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی هر چه شایسته تر به زائران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) از هیچ تلاشی فرو گذار نیستیم از همین رو در تلاش هستیم در نزدیکترین موقعیت حضور زائران در بارگاه منور رضوی، خدمات مشاوره را سهل و آسان تر ارائه دهیم.

دکتر آذریان ادامه داد: با توجه به اینکه کلینیک تخصصی مشاوره حرم در باب الهادی واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) به صورت ثابت در خدمت زائران بارگاه منور رضوی است، اما تجربه نشان داده است که در ایام پیک حضور زائران همچون عید نوروز، خدمت رسانی در حرم می‌تواند بیشتر مثمر ثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب زائران شاید نتوانند به این کلینیک مراجعه کنند، از همین رو در دو موقعیت ورودی رواق کتاب در صحن پیامبر اعظم(ص) و رواق زیر سطحی دارالحجه حرم مطهر رضوی، تعداد ۴ میز خدمتی در عرصه مشاوره، به تفکیک خواهران و برادران در ایام عید نوروز مستقر شده است و روانشناسان و مشاوران ما در کسوت خادمیاران علمی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر مشغول به ارائه خدمت هستند. 

آذریان با اشاره به انواع خدمات در این میزهای تخصصی گفت: این خدمات در حوزه‌های مختلف خانواده، تربیتی، موضوعات مرتبط با تربیت فرزند، مباحث بالینی، ازدواج و … ارائه می‌شود و ما مفتخر هستیم سوالات زائران را در این حوزه‌ها پاسخگو باشیم تا در صورت نیاز و خدمت بیشتر به کلینیک واقع در باب الهادی هدایت شوند.

وی خاطر نشان کرد: از همه خادمان و خادمیاران که در حوزه نظم بخشی به این خدمات تلاش دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

یک نظر برای “خدمات کلینیک تخصصی مشاوره حرم مطهر از افطار تا سحر در ۴ میز خدمتی ارائه می‌شود