با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیرین انجام شد؛

توزیع 8 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های احسان‌پذیر خراسان رضوی

1402/12/28 اسفند

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های احسان‌پذیر خراسان رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز 1403 با مشارکت خیرین و کانون‌های خدمت رضوی خبر داد.

محمدحسین استادآقا صبح امروز 28 اسفندماه در مراسم آغاز توزیع 8 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های احسان‌پذیر خراسان رضوی که با حضور مصطفی فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در مشهد برگزار شد، گفت: این طرح تحت عنوان «امام رئوف» و با محوریت توزیع و تقدیم 8 هزار بسته معیشتی ویژه شهر مشهد و استان خراسان رضوی در حال انجام است.
وی گفت: چند محور در تامین این بسته مورد توجه است؛ نخست اینکه چرخه کاملی از مواد غذایی اعم از برنج، رب، روغن، ماکارونی،چای و… در این بسته‌ها قرار گرفته و در مجموع 14 نوع کالا و 17 قلم مواد غذایی در قالب این بسته‌ها به خانواده‌ها تقدیم می‌شود.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این اقلام در سه سطح تامین شده است، یک نوع بسته‌های بدون پروتئین شامل اقلام یاد شده و دو بسته دیگر شامل مواد پروتئینی مرغ و گوشت قرمز است.
به گفته استاد آقا توجه به کیفیت کالا، محور دیگری است که به عنوان ملاک اصلی در تهیه این بسته‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: مسئله بعدی الصاق پیوست فرهنگی در این بسته‌هاست لذا توجه ما در تهیه این بسته‌ها تنها به موضوع معیشتی نیست بلکه مباحث فرهنگی نیز مورد توجه بوده و از همین رو کتابهایی را در این سبد اقلام پیش‌بینی کرده‌ایم تا خانواده‌ها با مطالعه و خوانش آن درمسابقه‌ای که برای آنان تدارک دیده شده است شرکت کنند.
استاد آقا، محور بعدی را توجه به شناسایی دقیق و رعایت تکریم در تقدیم بسته‌ها ذکر کرد و ادامه داد: در شناسایی خانواده‌ها از مجموعه‌های مردمی که کارشناس تراز ما هستند استفاده کردیم، به این صورت که پس از شناسایی خانواده‌ها، کد ملی آنان وارد سامانه‌ای می‌شود که توزیع با دقت بیشتر انجام شود و شاهد رعایت عدالت در توزیع بسته‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه در بدنه توزیع این بسته‌ها که با مشارکت مردم انجام می‌شود، تکریم حرف اول را می‌زند، گفت: در تامین منابع نیز علاوه بر یارانه‌های آستان قدس رضوی، کمک خیرین مورد توجه بوده است، و خوشبختانه یارانه‌ها با کمک خیرین توسعه کمی و کیفی یافته است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: