مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم‌یاران آستان قدس رضوی

1402/12/23 اسفند

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از برگزاری پویش «سفره همدلی» به همت خادم‌یاران آستان قدس رضوی با هدف حمایت از احسان جویان به ویژه افراد نیازمند در حاشیه شهرهای کشور خبر داد.

محمدحسین استادآقا با اشاره به جزئیات این پویش اظهارکرد: هر سال در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان پویش «سفره همدلی» به همت خادم‌یاران بنیاد کرامت رضوی و به منظور حمایت از احسان‌جویان به ویژه نیازمندان حاشیه شهرهای کشور، تدارک دیده می‌شود که از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان این که امید است، امسال در این طرح با مشارکت مردم خوب و مهربان ایران اسلامی آماده و توزیع شود، عنوان کرد: همچنین در راستای عمل به نیت واقف، بنیاد کرامت رضوی با همکاری مرکز علوم قرآنی آستان قدس رضوی و ستاد ساماندهی حاشیه شهر در قالب ویژه برنامه‌ای فرهنگی همراه با ضیافت افطار با عنوان «در حوالی بهشت»، بیش از ۱۴ هزار نفر دانش آموز روزه اولی دختر و پسر در حاشیه شهر مشهد مقدس متنعم خواهند شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: از سوی دیگر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 8هزار بسته معیشتی در طرح امام رئوف(ع) جهت توزیع بین خانواده‌های احسان پذیر استان خراسان رضوی با مشارکت خیران و کانون‌های خدمت رضوی آماده شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: