دوره مقدماتی مدیریت ورزشی المپیک «سولیداریتی» در مشهد

1402/12/14 اسفند

دوره مقدماتی مدیریت ورزشی المپیک «سولیداریتی» با همکاری موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است.

رضا امین‌زاده، مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با اشاره به جزئیات این دوره تخصصی اظهارکرد: با همکاری صورت گرفته بین موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و کمیته ملی المپیک، دوره مقدماتی مدیریت ورزشی المپیک «سولیداریتی» با حضور 34 نفر از مدیران ورزشی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از تاریخ 13 تا 16 اسفندماه در مشهد در حال برگزاری است.
وی به میزبانی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره مباحثی همچون «مهارت‌های مدیریتی»، «ترویج ارزش‌های المپیک»، «مدیریت سازمان»، «ورزشکاران در قلب جنبش المپیک»، «اصول و ساختار و راهبری جنبش المپیک»، «مدیریت فعالیت‌ها و ترویج  ارزش‌های المپیک» با هدف دانش‌افزایی مدیریت ورزشی با حضور 7 مدرس برجسته ورزش تدریس خواهد شد. 
مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با بیان این که تمامی استادان این دوره از پیشکسوتان ورزش کشور هستند، یادآورشد: از جمله مدرسان این آوردگاه ورزشی می‌توان به حضور دکتر احسانی، دکتر هومن بهمن‌پور، دکتر فریبا محمدیان، دکتر حمید قاسمی، دکتر سیدنصرالله سجادی، دکتر مهین فرهادی‌زاد و دکتر عباسعلی گائینی اشاره کرد.
وی با تاکید بر این که در انتهای دوره به شرکت کنندگان گواهینامه بین المللی اهدا خواهد شد، گفت: کمیته سولیداریتی به منظور ایجاد همبستگی بین کمیته‌های ملی المپیک کشورهای مختلف تشکیل و با هدف افزایش سطح دانش مدیران، دوره های مختلف آموزشی را برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: