1000 زائر اولی از 10 استان کشور در راه مشهد

1402/12/02 اسفند

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای اجرای موقوفه مرحوم محمدجعفر الحسینی المجتهدی، هزار زائر اولی از ۱۰ استان کشور برای تشرف به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

محمد معالی با اشاره به جزئیات این سفر اظهارکرد: با توجه به اهداف و سیاست‌های بنیاد کرامت رضوی بر اجرای مفاد وقف نامه‌ها و توجه ویژه به مناطق موقوفه‌دار، اجرای وقف نامه مرحوم محمد جعفر الحسینی المجتهد در دستور کار مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در همین راستا زائران محروم و زیارت اولی ۱۰ استان موقوفه دار که برابر مفاد وقف نامه نیمی از آن‌ها از سلسله جلیله سادات و‌ نیمی عام هستند، به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف خواهند شد.
مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی با بیان این که 500 نفر از این زائران محروم و زیارت اولی از استان‌های تهران، سمنان، مازندران، گلستان، کرمان، قزوین، خراسان شمالی، یزد و اصفهان به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، عنوان کرد: به همین منظور تا چهارم اسفندماه امسال میزبان این زائران از استان‌های مختلف هستیم و در روز پنجشنبه سوم اسفندماه نیز ویژه برنامه‌ای با حضور این عزیزان در رواق دالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین 500 زائر از شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان خراسان رضوی هشتم و نهم اسفند ماه مهمان خوان گسترده حضرت رضا(ع) در قالب وقف‌نامه ۷۸۱ مرحوم محمد جعفر الحسینی المجتهد خواهند بود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: