عیدانه مبعث برای ۲۰۰ مددجوی مجاور امام رضا (ع)

1402/11/21 بهمن

خادمان حضرت رضا (ع)، بار دیگر عطر مهربانی رضوی را در شهر مشهد پراکنده کردند و این بار جمعی از مددجویان با شمیم آن به شوق آمدند.

اجرای طرح‌های مهرورزی در ایام مناسبتی سال، از جمله اقدامات مستمر بنیاد کرامت رضوی است که مخاطبان خاصی را در بر می‌گیرد. مخاطبان این طرح، گاه زندانیان دربندند، گاه بیماران بستری در بیمارستان، گاه توانیابان و بی‌سرپرستان، و گاه مددجویانی که به امید رهایی از اعتیاد، شب هایشان را در کمپ به صبح می‌رسانند.
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی با اشاره به تازه‌ترین مرحله اجرای این طرح گفت: همزمان با عید مبعث ۲۰۰ مددجوی کمپ ماده 16 (محل نگهداری معتادان متجاهر) در مشهد مهمان سفره کرامت رضوی شدند.
هادی غلامی افزود: امروز به مناسبت عید مبعث سراغ کسانی رفتیم که به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر از سوی همه طرد شده و حتی خانواده آنها هم سراغشان را نمی‌گیرند و ما در عید مبعث با حضور جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در یکی از کمپ‌هایی حضور یافتیم که این افراد در آنجا نگهداری می‌شوند.
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: در این حضور و دیدار، حال و هوای بسیار خاص و امام رضایی در این کمپ با حضور خادمان حرم مطهر و مددجویان شکل گرفت.
وی گفت: یکی از مددجوان با تشکر از حضور خادمان حرم امام رضا (ع) خطاب به خُدام اظهار کرد: نگاه خاص امام رضا (ع) شامل حال ما هم گردیده که در این روز و عید سعید جمع ما، مهمان سفره آن حضرت شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: