معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

اعزام مبلغ تسهیل‌گر جوانی جمعیت به مراکز فعال اعتکاف

1402/11/04 بهمن

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با ایام اعتکاف 1402 ویژه‌برنامه اعزام مبلغ تسهیل‌گر جوانی جمعیت در مشهدمقدس اجرا می‌شود.

جعفر رئیسیان‌زاده با بیان این که حسب رهنمودها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تولیت معزز آستان قدس رضوی، حوزه جوانی جمعیت با دو دستور کار ترویج فرزندآوری و تسهیل فرزندآوری در معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تاسیس شده است، اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته تعداد ۵۰۰ اعزام در مساجد و بوستان‌های سطح شهر مشهد مقدس و آموزش حدود ۱۰ هزار از بانوان مشهدی انجام شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های طرح در سال گذشته عنوان کرد: ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف فرصت بسیار مناسبی در جهت فعالیت فرهنگی معنوی و بصیرت افزایی است و باید از این فرصت به نیکی بهره برد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت‌های معنوی بی‌نظیر، گفت: بر همین اساس این مجموعه در تعامل با سپاه امام رضا(ع)، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اقدام به اعزام مُبلِّغ تسهیلگر جوانی جمعیت به مراکز فعال اعتکاف کرده است.
 وی بیان کرد: محورهای فعالیتی و ارشادی این مُبلِّغان شامل ضرورت و اهمیت مساله جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، فرزند آوری سلامت تربیت و مساله سقط جنین  است.
رئیسیان‌زاده با اشاره به راه‌های اعلام درخواست مبلغ برای اعزام به این رویداد اضافه کرد: تشکل‌های متقاضی دارای اعتکاف برای درخواست مُبلِّغ می‌توانند به سامانه 
https://survey.porsline.ir/s/kjtagpR مراجعه کنند.
وی یادآور شد: این طرح با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی استان در ماه مبارک رمضان آتی هم اجرا خواهد شد .

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: