زائران محروم پاکستانی در مرز میرجاوه خدمات دریافت کردند

1397/10/11 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات به زوار محروم پاکستانی در مرز میرجاوه با همکاری دفتر استانی سیستان و بلوچستان اقدام کرد.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در طول سال‌های اخیر و در ایام اربعین حسینی علاوه بر خدمت‌رسانی به هموطنان ایرانی، تلاش می‌کند تا به بهترین شکل امر خدت‌رسانی به زوار خارجی که مسیر ایران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند، انجام دهد. در همین راستا این بنیاد در ایام اربعین حسینی به ارائه خدمات به زوار محروم پاکستانی در مرز میرجاوه با همکاری دفتر استانی سیستان و بلوچستان اقدام کرد.

فضاسازی محیطی و استقبال آستان قدس رضوی از زائران محروم پاکستانی در نقطه صفر مرزی و راه اندازی ایستگاه صلواتی اولین اقداماتی بود که در مرز میرجاوه در اسستان سیستان و بلوچستان انجام شد. اقدامی که در جهت رفاه حال زائران محروم پاکستانی را فراهم آورد.

از سوی دیگر ارائه 30000 بسته پذیرایی و آماده‌سازی فضای استراحت موقت زائران پاکستانی در مرز میرجاوه از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این ایام انجام شد. بنیاد کرامت امام رضا(ع) در طول این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا زائران سید و سالار شهیدان به بهترین شکل ممکن بتوانند به سفر خود تا رسیدن به کربلای معلی ادامه دهند.

از سوی دیگر در جهت فرهنگ‌سازی استقرار مبلغین پاکستانی در نقطه مرزی نیز انجام شد که در طول مسیر مباحث فرهنگی و معنوی به بهترین شکل انجام شود.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در طول این ایام علاوه بر خدمت‌رسانی در مرز میرجاوه به مشارکت در اسکان زائران پاکستانی در زائر سرای امام رضا(علیه السلام) در زاهدان پرداخت. به همین منظور پخت و توزیع 30000 وعده‌ غذایی برای زوار پاکستانی در زائر سرای امام رضا(علیه السلام) و استقرار تیم پزشکی در مرز میرجاوه و ارائه خدمات پزشکی به زوار پاکستانی نیز پرداخته شد. بنیاد کرامت امام رضا(ع) تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بهترین خدمات فرهنگی و مذهبی را ارائه دهد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: