هوای پدرانه در پانزدهمین دوره نمایشگاه «سرای خاتون» 

1402/10/27 دی

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه «سرای خاتون» به همت این مجموعه در محل باغ اردوگاه خاتون مشهد خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه از اول تا پنجم بهمن ماه از ساعت 15 تا 20 با محوریت عرضه محصولات بانوان کارآفرین ویژه هدیه روز پدر و همچنین ارائه تولیدات زمستانه میزبان خانواده‌های مشهدی و زائران بارگاه نورانی امام هشتم (ع) خواهد بود.

فاطمه دژبرد با اشاره به جزئیات برپایی این نمایشگاه که در این دوره با اعیاد رجبیه همراه است، اظهارکرد: در همین راستا در این دوره از نمایشگاه، بانوانی به عنوان غرفه‌دار حضور دارند که حداقل 70 درصد محصولاتی که عرضه می‌کنند، تولید خودشان است. 
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور حدود 60 بانوی کارآفرین با ارائه محصولات اعم از پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی و محصولات فرهنگی برپا می‌شود و تا پنجشنبه هفته آینده میزبان علاقه‌مندان است.
وی با اشاره به برنامه‌های جانبی تدارک دیده شده برای این نمایشگاه عنوان کرد: اجرای جشن‌ ایام میلاد حضرت علی (ع) و برنامه‌های متنوع در زمره این اقدامات بوده که زمینه‌ساز استقبال پرشور بانوان و خانواده‌های مشهدی از این رویداد شده است.
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان این که هر شب نزدیک به 500 نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند، گفت: امید است این دوره از نمایشگاه نیز با استقبال پرشور خانواده‌های مشهدی همراه باشد.
وی با اشاره به تداوم این نمایشگاه در ماه‌های دیگر سال یادآور شد: در همین راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی، نمایشگاه «سرای خاتون» اول تا پنجم هر ماه در محل باغ اردوگاه‌ خاتون مشهد میزبان خانواده‌های مشهدی است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: