بهره‌مندی 300 هزار نفر از خدمات رایگان کانون‌های تخصصی مشاوره بنیاد کرامت رضوی

1402/10/23 دی

کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری بنیاد کرامت رضوی در طول سه سال فعالیت، به بیش از 300 هزار نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده‌اند.

مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی در سال 99 با هدف توسعه خدمت تخصصی مشاوره به افراد کم‌برخوردار جامعه، کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری را با استفاده از ظرفیت خادمیاران استانی ایجاد کرد.
اولین کانون تخصصی مشاوره و مددکاری بنیاد کرامت رضوی در زمستان سال 99 در شهر اصفهان آغاز به کار کرد و پس از آن در مدت تنها 3 ماه در تمام استان‌های کشور این کانون‌ها راه‌اندازی شد.
استقبال مشاوران و روانشناسان به ارائه خدمت ذیل نام مبارک حضرت رضا علیه‌السلام به افراد کم‌برخوردار جامعه موجب شد در سال اول فعالیت این کانون‌ها به رکورد 84 هزار خدمت تخصصی مشاوره و روانشناسی دست یابند و این روند رو به رشد در سال 1401 به عدد 129 هزار خدمت و در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 به عدد 110 هزار خدمت رسیده است.
خدمات ارائه شده به بیش از 300 هزار فرد احسان‌پذیر به صورت خداپسندانه، با رعایت استانداردهای لازم، صرف زمان 45 دقیقه برای هر جلسه و همچنین الزام ارائه خدمت توسط مشاوره دارای مدرک دکتری و یا ارشد خبره انجام شده است.
مشاوره فردی، خانواده، پیش از ازدواج، بالینی، شغلی و تحصیلی و … از مهمترین خدمات کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری بنیاد کرامت رضوی است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: