«ایران جوان» روی دور تند

1402/10/21 دی

کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی با تدارک ویژه برنامه‌ها و جلسات محتوایی و آموزشی با محوریت تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت، گروه‌های هدف و اقشار مختلفی از جامعه را حول این میدان گرد هم آورده و با همین رویکرد در کمتر از دو هفته اخیر، چندین سلسله جلسه با موضوع جوانی جمعیت برگزار کرده است.

در همین راستا دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان‌نیوز از برگزاری دوره «ایران جوان» با محوریت تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت ویژه استادان اعتقادی اداره پاسخگویی به سوالات دینی در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این نشست با حضور جمع قابل تاملی از اساتید اعتقادی و پاسخگو به مسائل شرعی و دینی در سالن جلسات فاطمیون صحن جامع پیامبر اعظم(ع) برگزار شد و طی آن حجت‌الاسلام محمدتقی شفیعی نویسنده کتاب کابوس سالمندی به بیان مسائل مرتبط با جوانی جمعیت پرداخت.
علی اکبر روحی گل‌خطمی با اشاره به برگزاری موفق دوره «ایران جوان» با موضوع جوانی جمعیت در سال گذشته اظهارکرد: در همین راستا و با توجه به بازخوردهای خوبی که این طرح به همراه داشت، امسال نیز برنامه‌های مدونی از سوی بنیاد کرامت رضوی برای تربیت تسهیلگر جوانی جمعیت در میان اقشار مختلف در نظر گرفته شده است. 
دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی برپایی دوره ایران جوان برای خدمه خواهر حرم مطهر امام هشتم(ع) را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این مجموعه دانست و بیان کرد: همچنین دبیران کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری آستان قدس رضوی و مشاوران و معاونان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 5 مشهد نیز با یک برنامه ریزی مدون توانستند از دوره ایران جوان این ماه بهره‌مند شوند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره «ایران جوان» با محوریت تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت ویژه پزشکان و مراقبان سلامت شهرستان مشهد عنوان کرد: در کنار این جلسه در منتخبان بهورز و مراقب سلامت این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.
روحی با بیان این که نگاه به دوره جدید نخبگانی است، عنوان کرد: به همین منظور در این دوره به 3 مبحث جریان‌شناسی و تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب‌شناسی فردی، اجتماعی و امنیتی حوزه جمعیت و خوانش قانون جوانی جمعیت توجهی ویژه خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: