چهارشنبه امام رضایی در ۸۸ مدرسه استان کرمان/ توزیع 20 هزار وعده غذای گرم میان دانش آموزان

1402/10/16 دی

به مناسبت سالروز شهادت سرادر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با روز چهارشنبه، خادمیاران رضوی طرح چهارشنبه‌های امام رضایی را در مدارس استان کرمان اجرا کردند.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، ۵۰۰ خادمیار رضوی برای میزبانی از زائران مزار آن شهید والامقام و اجرای طرح‌های امام رضایی در کرمان حضور یافتند.

خاطره‌سازی امام رضایی برای ۲۰هزار دانش‌آموز

احمد میرزاده افزود: از جمله طرح‌های ویژه این ایام، اجرای برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی بود که با توجه به تقارن سالروز شهادت حاج قاسم با روز چهارشنبه، در مدارس استان کرمان اجرا شد.

میرزاده افزود: در این برنامه، خادمیاران رضوی در ۸۸ مدرسه استان کرمان حضور یافتند و با توزیع صبحانه گرم بین ۲۰ هزار دانش‌آموز به ارزش ریالی یک میلیارد ریال ، خاطره‌ای دلنشین در ذهن آنها ثبت کردند.

حمایت یک میلیارد ریالی از مواکب مردمی

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی به خدمت دیگر خادمیاران در این ایام اشاره کرد و گفت: حمایت از مواکب برپاشده برای میزبانی از زائران مزار حاج قاسم، یکی دیگر از برنامه‌های کانون خادمیاری رضوی بود.

وی افزود: بر این اساس مبلغ یک میلیارد ریال در اختیار 8 موکب مردمی شامل 4 موکب استان کرمان، 2 موکب از استان بوشهر و 2 موکب از شهر مشهد قرار داده شده تا خدمت‌رسانی شایسته‌ای به زائران انجام شود.

به گفته میرزایی برپایی موکب فرهنگی، پذیرایی از زائران در چایخانه حضرت و اطعام رضوی ۳۰۰۰ مددجو و نیازمند از دیگر برنامه‌های خادمیارن رضوی به مناسبت سالگرد شهادت سرادر سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان بوده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: