همکاری بنیاد کرامت رضوی و جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم

1402/10/10 دی

بنیاد کرامت رضوی و مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با هدف کاهش محرومیت درمانی در مناطق محروم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

طبق این تفاهم‌نامه، بنیاد کرامت رضوی و مجموعه سلامت‌محور ذیل جمعیت هلال احمر ایران، خدماتی دارویی و درمانی مورد نیاز در برخی مناطق محروم کشور را به ساکنان این مناطق ارائه خواهند کرد.


استفاده از ظرفیت کانون‌های خادمیاری
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: آستان قدس رضوی با استفاده از ظرفیت شبکه خادمیاران سلامت در این طرح مشارکت خواهد داشت تا با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.


در اختیار گذاشتن ۴ اتوبوس سیار سلامت
محمدحسین استاد آقا افزود: علاوه بر پای کار آوردن ظرفیت کانون‌های خادمیاری، چهار دستگاه اتوبوس سیار سلامت نیز از طرف بنیاد کرامت رضوی برای برگزاری اردوی جهادی سلامت در اختیار هلال احمر قرار خواهد گرفت تا امکان خدمت‌رسانی در مناطق دوردست نیز فراهم شود.
 

خدمت به مردم با هم‌افزایی خادمان مردم
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران نیز در این مراسم گفت: با توجه به خدمات و امکانات آستان قدس رضوی در حوزه بهداشت و سلامت و همچنین امکانات هلال احمر در نقاط مختلف کشور، همکاری ما با آستان قدس رضوی می‌تواند امکانات موجودمان را مضاعف کند تا بتوانیم به بهترین شکل خادم محرومان باشیم.
شاهرخ رامین افزود:‌ مهم ترین نیاز برای ارائه این خدمت، حضور نیروهای با انگیزه است که خوشبختانه هم خادمان و خادمیاران امام رضا(ع) و هم کارکنان و داوطلبان هلال‌احمر، هر دو دارای این ویژگی هستند.
رامین ابراز امیدواری کرد با توجه به نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات درمانی مجهز، نیازهای درمانی بسیاری از مخاطبان هدف این طرح، در همان محل سکونت رفع شود و نیازی به انتقال آنها به مراکز درمانی وجود نداشته باشد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: