به همت بنیاد کرامت رضوی انجام شد:

توزیع ۱۷۰۰ وعده صبحانه و ناهار گرم در مدارس توس

1402/10/02 دی

بار دیگر و در قالب طرح چهارشنبه‌های امام رضایی توزیع صبحانه و ناهار گرم در دو مدرسه توس انجام شد و یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز این منطقه، مهمان سفره کریمانه امام مهربانی‌ها شدند.

هادی غلامی مدیر مرکز امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع صبحانه و ناهار گرم در چهارشنبه امام رضایی این هفته در توس خبر داد و گفت: با توجه به تاکید و حمایت تولیت آستان قدس رضوی، این طرح در مدارس دیگر شهر مشهد مقدس نیز پیاده خواهد شد. 

وی گفت: امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه جاری، توزیع صبحانه گرم در منطقه توس به تعداد ۷۰۰ وعده بین دانش آموزان “دبستان دخترانه حاج حسین عرب” با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و طی مراسم خاصی، انجام شد.

وی افزود: علاوه بر این، ناهار گرم حضرت بین دانش آموزان‌ “مدرسه دخترانه شهید ذوالفقاری” در هر دو شیفت صبح و عصرِ دوره اول و دوم به تعداد یک هزار وعده توزیع شد.
 وی هدف از اجرای طرح چهارشنبه‌های امام رضایی را اقدامی در راستای اهداف سند تحول بنیادین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به منظور تقویت ابعاد اعتقادی و مذهبی دانش آموزان عنوان کرد.

گفتنی است که طرح چهارشنبه های امام رضایی به همت مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی به صورت هفتگی در مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس برگزار می شود که در این طرح دانش آموزان مهمان سفره و خوان حضرت رضا علیه السلام شده و از غذای متبرک حضرتی متنعم می شوند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: