حضور پرشور بانوان فاطمی در آیین تشیع شهدای فاطمی

1402/09/27 آذر

ایام فاطمیه امسال بیش از 18 هزار روضه‌الزهرا به همت مرکز تمور بانوان و خانواده بیناد کرامت رضوی حمایت شدند که بخش اعظمی از آن‌ها با حضور در آیین تشییع شهدای وطن، شور و حالی ویژه را به این مراسم بخشیدند.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از حضور پرشور بانوان فاطمی در اجتماع بزرگ فاطمیون و آیین تشییع شهدای مدافع وطن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: در ایام فاطمیه امسال بیش از 18 هزار روضه الزهرا به همت این مجموعه حمایت شدند که بخش اعظمی از آن‌ها با حضور در آیین تشییع شهدای وطن، شور و حالی ویژه را به این مراسم بخشیدند.

فاطمه دژبرد با اشاره به اجرای پویش «نذر مادر» به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: هفته گذشته نیز همایشی با حضور 1800 بانوی فاطمی برای این منظور برگزار شد که با تشییع پیکر پاک یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده، برکتی خاص را به این پویش هدیه داد.
وی همچنین با اشاره به آماده سازی و توزیع 5000 بسته متبرک روضه الزهرا(س) جهت برگزاری روضه های خانگی ایام فاطمیه در کل کشور عنوان کرد: امسال همراهی بسیار خوبی را از سوی برگزار کنندگان این جلسات معنوی داشتیم که امید داریم به برکت نگاه حضرت زهرا(س) این گام در سال‌های آینده نیز با قوت بیشتری برداشته شود.
پیکر مطهر سرگرد “حمید رضایی امین” اهل چناران و استوار یکم “علیرضا اکبری مزار” اهل بجستان از شهدای حمله تروریستی راسک به همراه پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس امروز یکشنبه و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور پرشور عزاداران آن حضرت به ویژه بانوان فاطمی از عرصه میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.
این آیین همراه با قرائت حدیث شریف کسا و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و عزاداری برای حضرت فاطمه (س) همراه با حضور پرشور خانواده شهدا و عزاداران فاطمی در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.
تشییع کنندگان با در دست داشتن پرچم های فاطمیه با شعار “لبیک یا زهرا” شهدای گمنام و مدافع امنیت را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: