مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی خبر داد:

توزیع ۵۵ هزار جفت کفش و لباس در قالب پویش «جامه مهربانی»

1402/09/25 آذر

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی از توزیع ۵۵ هزار جفت کفش و لباس در قالب پویش «جامه مهربانی» طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این بسته‌ها رقمی بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال بوده که در 31 استان کشور توزیع شده است.

احمد میرزاده با اشاره به مهم‌ترین اقدامات، فعالیت‌ها و مشارکت‌های مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی در سراسر نقاط کشور اظهارکرد: همچنین با مشارکت کانون های خدمت رضوی در تهیه و توزیع دو میلیون و ۲۰۰ بسته معیشتی در استان‌های مختلف در قالب پویش «سفره های مهربانی» در ۵ مرحله به اجرا درآمده است.
وی مشارکت در اجرای طرح «مهر درخشان رضوی» که به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برگزار می شود، را از دیگر فعالیت‌های خادمیاران آستان قدس رضوی دانست و بیان کرد: با عملیاتی شدن این طرح زمینه حضور و تشرف بیش از یک میلیون و 500 هزار زیارت اولی احسان‌پذیر از اقصی نقاط به حرم مطهر رضوی فراهم شد که جلوه‌های زیبایی از دلدادگی این قشر به ساحت نورانی امام هشتم(ع) را به ثبت رساند.
مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی همچنین به پویش «نذر امام رضا(ع)» در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با محوریت خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: آزادسازی 732 مادر و پدر زندانی با بیش از 4000 میلیارد ریال بدهی از مهم‌ترین رهاوردهای این طرح خداپسندانه بوده است.
وی حمایت از 8000 محفل برای برپایی روضه‌های خانگی و مشارکت در پویش‌های اجتماعی را از دیگر دستور مشارکت های مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی برشمرد و عنوان کرد: این مجموعه با ارتقای شبکه خادمیاری و نظارت بر عملکرد ۱۶۰ هزار خادمیار با تشکیل 5927 کانون خدمت رضوی در سراسر نقاط ایران، سهم به‌سزایی را در محرومیت‌زدایی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته است.
میرزاده همچنین از همت این مجموعه برای حمایت از ۲۷هزار و ۵۰۰ مادر در قالب طرح ملی «یسنا» خبر داد و گفت: در این زمینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد 15 خرداد هم پای کار آمده‌اند تا گامی موثر را در حوزه محرومیت‌زدایی از بخش اعظمی از جامعه بردارند.
وی بیان کرد: در همین راستا مرحله نخست طرح ملی «یسنا» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در تهران آغاز شد و با اجرای آن، طی شش ماه با کمک خادمیاران رضوی، بسته‌های غذایی بین مادران گروه هدف در ۸ استان با ضریب محرومیت بالا توزیع خواهد شد.
مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی از احداث ۸۸۸ چایخانه حضرت رضا (ع) با مشارکت کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور خبر داد. وی افزود: امید است با همت بلند خادمیاران و یاوران رضوی و با توان مضاعف خیّرین و ناذرین و واقفین و مدیریت خوب مدیران کانون های
خدمت رضوی استان ها، بتوانند در ذیل سایة پر مهر و عطوفت امام مهربان حماسه ای دیگر در خدمت رسانی به عموم مردم شریف میهن اسلامی عزیزمان در قالب پایگاه های فرهنگی چند منظوره چای خانه، و در جهت رشد و گسترش معارف رضوی خلق کنند.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: