پویش نذر مادر با چاشنی وداعی مادرانه

1402/09/25 آذر

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با حمایت از روضه‌های خانگی حضرت زهرا(س) گامی مهم را برای ترویج شعائر مذهبی برداشته است. بعد از ظهر امروز نیز با حضور 1800 نفر از بانوان فاطمی شهر مشهد آئین پویش نذر مادر برگزار شد که با تشییع مادرانه یک شهید گمنام حال و هوای دیگر به خود گرفت.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این مراسم با اشاره به برگزاری پویش نذر مادر در ایام فاطمیه، اظهارکرد: برپایی چندین هزار محفل روضه خانگی فرصت مناسبی است که در این پویش از بانوانی که در روضه‌های خانگی شرکت می‌کنند دعوت شود تا در نذرهای مشارکتی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
فاطمه دژبرد ادامه داد: تقویت مشارکت‌های اجتماعی در زمینه‌هایی همچون کمک به نیازمندان مانند پویش تهیه جهیزیه و پویش تامین لباس گرم برای نیازمندان نیز در روضه‌های خانگی مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: در همین راستا مراسم امروز با هدف برگزاری 18000 روضه الزهرا(س) و همچنین در جهت شبکه‎‌سازی بانوان فاطمی برای اجتماع عظیم فاطمیون در روز شهادت حضرت فاطمه(س) با استقبال بسیار خوب بانوان فاطمی شهر مشهد برگزار شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: