دانش‌آموزان مشهدی مهمان سفره حضرت رضا(ع) شدند

1402/09/12 آذر

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از طرح اطعام دانش‌آموزان نیازمند مشهدی در قالب پویش چهارشنبه‌های امام‌رضایی خبر داد و گفت: محوریت این طرح ویژه برای مدارس و مراکز آموزشی حاشیه شهر مشهد تدارک دیده شده است.

هادی غلامی در جریان اجرای این طرح در دبستان عادل مشهدی اظهارکرد: خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی به همراه خیران نیک‌اندیش چهارشنبه هر هفته در قالب پویش چهارشنبه‌های امام‌رضایی به مدارس حاشیه شهر مشهد مراجعه کرده و طی مراسمی معنوی، دانش‌آموزان این مراکز را مهمان سفره متبرک امام هشتم(ع) می‌کنند.
وی با بیان این که این طرح تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در همین راستا خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی در این مدت میزبان دانش‌آموزان مقاطع دبستان و متوسطه در نقاط کم‌برخوردار خواهند بود.
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی همچنین به ارائه خدمات جانبی این مجموعه دیگر دانش‌آموزان محروم این مناطق اشاره کرد و گفت: در همین راستا خدماتی همچون خدمات اجتماعی در حوزه سلامت و درمان و ارائه بسته‌های معیشتی برای این قشر در نظر گرفته شده است که با معرفی شبکه مدارس به بنیاد کرامت رضوی، اقدامات لازم در حوزه محرومیت‌زدایی از سوی خادمیاران آستان قدس رضوی صورت خواهد پذیرفت.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: