با مشارکت بنیاد کرامت رضوی؛

بزرگترین مجموعه ورزشی شهرستان تربت جام افتتاح شد

1402/09/05 آذر

آیین افتتاحیه بزرگترین مجموعه ورزشی شهرستان تربت جام که به همت موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی به مرحله بهره‌برداری رسیده است، برگزار شد.

مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحتی بالغ بر یک هزار و 200 متر با سالن‌های مجزا ویژه خواهران و برادران ظهر امروز شنبه چهارم آذر با حضور مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای رباط سمنگان تربت جام افتتاح شد.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان، انقلابیان و ولایتمداران این شهرستان گفت: امیدوارم بتوانیم در مکانی که با نذورات آستان قدس رضوی و با اهتمام تولیت آستان قدس رضوی و مجموعه خیران و سپاه پاسداران مهیا شده است، خودمان را برای پاسداری از این انقلاب و نظام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده کنیم.
سردار علی اکبر افراسیابی گفت: این روستا حدود 20 شهید تقدیم انقلاب کرده و مردم سمنگان باید قدر خود را بدانند چرا که عنایت امام رضا (ع) مشمول حال آنها شده است.
وی ضمن قدردانی از همه کسانی که برای برپایی این مجموعه تلاش کرده‌اند، گفت: اینجا محل خوبی برای چنین تجمعات ورزشی است و انشاء ا… این مکان باعث تقویت ارزش‌های اسلامی، تقویت بسیج و ارزش‌های انقلاب شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: