مدیر کانون‌های خدمت رضوی ایلام خبر داد:

خدمت‌رسانی 300 خادمیار ایلامی در ویژه برنامه‌های امام رضایی استان

1402/09/04 آذر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی ایلام از خدمت‌رسانی 300 خادمیار ایلامی در ویژه برنامه‌های امام رضایی این استان خبر داد و گفت: این مجموعه در یک سال اخیر اقدامات مختلفی را در حوزه محرومیت زدایی، رسیدگی به مشکلات نیازمندان، انجام برنامه‌های رضوی و برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به مرحله اجرا گذاشته است.

حجت الاسلام محمدباقر هاشمی با اشاره به عملکرد یک ساله کانون‌های خدمت استان ایلام اظهار کرد: در این مدت در حوزه محرومیت‌زدایی 18 مورد تعمیر منزل محرومان انجام شده است که بالغ بر 900 میلیون ریال از اعتبار این بخش توسط آستان قدس رضوی تامین شده است.
وی همچنین به اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به محرومان اشاره کرد و افزود: در همین راستا اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته است که بخش زیادی از آن‌ها را خادمیاران رضوی انجام داده‌اند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی ایلام یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه را فراهم ساختن زیارت آسان محرومان دانست و اضافه کرد: به همین منظور در یک سال اخیر زمینه سفر 15 زیارت اولی از استان ایلام به مشهد مقدس فراهم شد.
وی تامین دفتر جدید کانون‌های خدمت رضوی ایلام و اجرای برنامه‌های ابلاغی «زیر سایه خورشید» و برنامه‌های ایام میلاد و شهادت امام رضا(ع) را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این مجموعه برشمرد و یادآورشد: خادمیاران رضوی استان ایلام برای این مناسبت‌ها ده‌ها سرفصل کاری را در برنامه‌های خود قرار دادند و بازخوردهای بسیار خوبی نیز از این موضوع حاصل شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: اسکان و پذیرایی از زائران اربعین، استقرار خادمیاران در موکب امام رضا(ع) واقع در مرز مهران و آزادی حدود 20 زندانی از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی ایلام در یک سال گذشته بوده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: