نخستین گردهمایی کانون‌های خدمت رضوی استان‌های جنوب کشور برگزار شد

1402/08/23 آبان

نخستین گردهمایی کانون های خدمت رضوی استان های جنوب کشور به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.

نخستین گردهمایی کانون‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اداره کانون‌ها و رئیس اداره خادمیاری به میزبانی استان بوشهر برگزار شد. 

احسان مهدوی اشرف، رئیس اداره کانون‌های مرکز خادمیاری در این نشست اظهار کرد: این گردهمایی به صورت فصلی با هدف اشتراک دستاوردها و فعالیت‌ها تکرار خواهد شد. وی اضافه کرد: این چهار استان جنوب کشور به دلیل دارا بودن مشترکات فرهنگی، شأن معین بودن را دارند و باید از عملکرد یک دیگر مطلع و هم‌افزایی داشته باشند. مهران خورده‌بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر نیز پس از ارائه گزارش عملکرد طی سالیان اخیر در حاشیه جلسه بیان داشت: سالانه با توجه به گردهمایی کشوری کانون‌ها در مرکز خراسان رضوی برای نخستین بار گردهمایی منطقه‌ای پهنه ۴ مناطق جنوب کشور برگزار شد. وی اضافه کرد: این گردهمایی به منظور بیان تجربیات و عملکرد هرچه بهتر کانون‌ها و همچنین تعیین وضعیت خادمیاری و بررسی مصوبات برگزار شد که افتخار این میزبانی به عهده استان بوشهر محول گردید. 

شایان ذکر است؛ در جریان این برنامه از علی موحدی رئیس اداره کل آموزش و پرورش و محسن مشتاقی رئیس اداره کل استاندارد استان بوشهر به پاس خدمات ارزنده ایشان با اهدای نشان رضوی تقدیر شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: