به همت مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی؛

طرح «دختر ماه» با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود

1402/08/17 آبان

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از اجرای طرح «دختر ماه» به همت این مجموعه و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 20 هزار بسته فرهنگی- آموزشی به 20 هزار دختر تازه مکلف شده خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا خواهد شد.

فاطمه دژبرد با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که به همین منظور بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده است، اشاره و اظهارکرد: طرح «دختر ماه» در زمره مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های این مجموعه برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده به شمار می‌آید که سرفصل‌های مختلفی را نیز در بردارد.
وی با بیان این که در قالب این طرح 20 هزار دختر تازه متکلف شده خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی این مجموعه به مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی معرفی خواهند شد، عنوان کرد: با این اقدام تمامی دختران این طرح با عضو شدن در یک کانال، دارای یک پشتیبان شده و از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: همچنین برای این دختران بسته‌ای فرهنگی و آموزشی تدارک دیده شده که پس از شناسایی دختران تازه مکلف شده به آن‌ها اهدا خواهد شد.
شایان ذکر است: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که چندی پیش بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید، مقرر شد 20 هزار بسته شامل سجاده سایز بزرگ و کوچک، چادر نماز سایز سن 9 سال، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی به 20 هزار دختر تازه مکلف شده این مجموعه اهدا شود. ارزش ریالی این تفاهم‌نامه در مجموع رقمی معادل 80 میلیارد ریال و برای هر بسته مبلغی معادل 4 میلیون ریال است.
همچنین بنیاد کرامت رضوی متعهد شده است با ارتباط صمیمانه با مددجویان تحت پوشش این طرح، در راستای اصلاح قرائت نماز، ارائه احکام مبتلابه مددجو، تشویق به حضور در پویش‌های مجازی و… اقدامات لازم را انجام دهد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

یک نظر برای “طرح «دختر ماه» با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود

  • مختار عسکرپور

    بسیار عالی برای اینکه خاطره خوشی برای این عزیزان باقی خواهد ماند اجر دست اندر کاران باخدا