به همت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر انجام شد؛

توزیع بیش از 10 میلیارد ریال بسته معیشتی و آموزشی بین احسان‌پذیران بوشهری

1402/08/16 آبان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از توزیع بیش از 10 میلیارد ریال بسته معیشتی، تحصیلی، ورزشی، آموزشی و بهداشتی به همت این مجموعه بین احسان‌پذیران بوشهری در مهرماه امسال خبر داد.

مهران خورده‌بین مقدم با بیان این که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون‌های خدمت رضوی، ارائه خدمت به اقشار آسیب‌پذیر و احسان‌پذیر است، اظهارکرد: در همین راستا در این مدت 1983 بسته نوشت‌افزار با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال بین دانش‌آموزان نیازمند این استان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع لوازم بهداشتی در مدارس استان بوشهر به مبلغ 110 میلیون ریال عنوان کرد: همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 45 میلیون ریال کمک هزینه به دانش‌آموزان نیازمند اعطا شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ادامه داد: همچنین توزیع 200 بسته معیشتی با 16 میلیارد ریال اعتبار و 19 بسته گوشت قربانی به مبلغ بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این مجموعه خدمت‌رسان بوده است.

وی اضافه کرد: در سایر حوزه‌ها اعم از سلامت، تجهیز آشپزخانه کانون چغادک، خرید جهیزیه، زیارت، پوشاک مدرسه و… نیز فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در این مدت صورت پذیرفته است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: