خادمیاران رضوی ۷۱ روشندل زیارت اولی را راهی مشهد مقدس کردند

1402/08/14 آبان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از اعزام ۷۱ نفر از نابینایان کرمانشاه به مشهد مقدس خبر داد.

سید محمدجعفر امامیان گفت: با عنایت حضرت رضا علیه‌السلام ۷۱ روشندل زیارت اولی در قالب طرح مهر درخشان رضوی صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ایاب و ذهاب توسط خیرین استان تامین می‌شود.

امامیان خاطرنشان کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی ست که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می‌گذرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در اعزام زائر اولی‌ها گفت: طی سال جاری ۲۱۵ زیارت اولی در قالب ۵ کاروان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و ۲۶ آبان ماه هم اعزام کاروان بعدی زیارت اولی‌های استان خواهد بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: همواره سعی شده است زائرین طی یک مراسم بدرقه با حضور خادمیاران رضوی به پابوسی حضرت رضا علیه‌السلام مشرف شوند و همچنین یک وعده میهمان سفره خانه حضرت رضا(ع) در رحرم مطهر باشند.

گفتنی است زائرین و خادمیاران رضوی در مراسم بدرقه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچنین عبور از روی پرچم اسرائیل غاصب با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی نموده و به نیابت از آنان و شهدای غزه سفر معنوی خود را آغاز کردند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: