به همت خادمیاران آستان قدس رضوی انجام شد؛

ارائه خدمات پزشکی در اردوی جهادی نذر شفاء در زاهدان 

1402/07/27 مهر

حاشیه‌نشین‌های شهر زاهدان میزبان پزشکان خادمیار و یاور رضوی کانون سلامت استان بودند تا حرکت جهادی دیگری در راستای سلامت، بهداشت و درمان مردمان محروم این منطقه به ثمر بنشیند.

مدیر کانون سلامت رضوی سیستان وبلوچستان گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی این کانون، بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و دارویی در اردوی جهادی نذر شفاء، به حاشیه نشینان شهر زاهدان ارائه شد.

غلام عبدی افزود: در این اردوی جهادی، ضمن شناسایی و غربالگری افراد نیازمند به خدمات درمانی، با هماهنگی انجمن‌های ام‌اس و کوتاه‌قامتان، ضمن استقرار تیم درمانی، پزشکان عمومی، متخصصان چشم، متخصصان بینایی سنجی، متخصصان داخلی و دندانپزشکی توانستند خدمات درخور توجهی را به مراجعان ارائه کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان برای ۱۵ بیمار جهت تحویل عینک، گفت: در همین راستا متخصص چشم و بینایی‌سنجی با معاینه ۶۵ بیمار همراه با ارائه خدمات عینک و همچنین معاینه پزشک عمومی با ۳۵ بیمار، از پر مراجعه‌ترین خدمات پزشکی این اردو به شمار می‌آمدند. 

مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان و بلوچستان با بیان این که ۲۵ بیمار نیز در بخش دندانپزشکی از خدمات دهان و دندان بهره‌مند شدند، افزود: در این اردوی جهادی ۳۰ نسخه دارویی تجویز و ۳ بیمار برای اعمال جراحی و ۸ بیمار برای دریافت خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، سی‌تی اسکن و آزمایشگاه به مراکز تحت قرارداد معرفی شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: