گردهمایی خادمین مواکب امام رضا (ع)  استان کرمانشاه برگزار شد

1402/07/24 مهر

دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه مراسم گردهمایی خادمین مواکب امام رضا(ع) را با حضور آیت الله علما ،جانشین ستاد اربعین استان و مسئولین ارشد استان برگزار نمود.

عصر جمعه ۲۱ مهرماه گردهمایی خادمین مواکب امام رضا (ع) در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی برگزارشد.

طی این مراسم آیت الله علما ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط خادمیاران رضوی در ایام اربعین و شهادت حضرت رضا (ع) اذعان داشت: مرز خسروی بیش از صد سال است که مسیر تردد زوار اباعبدالله الحسین (ع) می‌باشد و موقوفات بیش از ۱۰۰  ساله ما گواه بر این امر است، الحمدالله امسال این مرز بیش از سالهای گذشته مورد توجه زوار قرار گرفت و خدمات شایسته‌ای در این مسیر ارائه گردید.

در ادامه مراسم، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: به برکت امام حسین (ع) توفیق خدمت به زائرین اربعین روزی مردم و مسئولین این دیار شد و طبق آمار و نظرسنجی‌های صورت گرفته زائرین حسینی (ع) از انتخاب مرز خسروی برای زیارت راضی بوده‌اند.
وی در بخش دیگری، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تقسیم جهان بر دو دسته سلطه‌گر و سلطه‌پذیر گفت: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران شاهد تاثیر انقلاب اسلامی بر نقاط دور و نزدیک جهان هستیم طوری که طوفان الاقصی یک شبه هیمنه پوشالی صهیونیست را درهم می‌شکند.

سید محمدجعفر امامیان مدیر کانونهای خدمت رضوی نیز در این برنامه ضمن خیرمقدم، خدمات ارائه شده طی ۱۸ روز در ۳ موکب توسط خادمیاران رضوی را برای حضار تشریح نمود.

گفتنی ست در پایان از نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین استانی مسئولین و خادمین مواکب امام رضا (ع) تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: