توسط خادمیاران رضوی انجام شد؛

توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار بین محرومان استان کرمانشاه

1402/07/17 مهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از تهیه و توزیع یک هزار و ۸۳۰ بسته کمک معیشتی و نوشت‌افزار توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان این که با عنایت حضرت رضا علیه السلام خادمیاران رضوی به مناسبت‌های مختلف آماده ارائه خدمات به محرومان استان هستند، اظهارکرد: در همین راستا در نیمه نخست مهرماه ۹۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به همت شبکه خادمیاری محله و منطقه‌ای استان کرمانشاه با مشارکت خیران تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده استان توزیع شد.
سید جعفر امامیان تهیه ۷۸۰ بسته نوشت‌افزار را از دیگر خدمات خادمیاران عنوان کرد و افزود: با آغاز سال تحصیلی، خادمیاران رضوی درصدد تامین مایحتاج دانش‌آموزان محروم محله، منطقه و شهر خود برآمدند که منجر به تهیه این تعداد بسته نوشت‌افزار و کیف مدرسه به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال شد.
وی با تاکید بر تکیه فعالیت‌های دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان بر نذورات و نیت‌های خیر نیروهای مردمی، خادمیاران و خیرین گفت: علاقمندان به مشارکت در برنامه‌های خادمیاران رضوی می‌توانند نذورات خود را به دفاتر کانون‌های خدمت رضوی سراسر استان تحویل دهند و در امورات خیر به نیابت از حضرت رضا (ع) سهیم شوند.
گفتنی است: طی نیمه اول مهر ۵۱۰۰ پرس غذا توسط خادمیاران سنقر، روانسر و منطقه ۵ کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و 480 میلیون ریال طبخ و به‌دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: