مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

برپایی 400 ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کشور با مشارکت کانون‌های خادمیاری

1402/07/08 مهر

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از مشارکت کانون‌های خادمیاری ایثار و شهادت در 400 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس خبر داد.

فاطمه دژبرد با اشاره به خدمات برنامه‌ریزی شده برای هفته دفاع مقدس از سوی کانون‌های خادمیاری ایثار و شهادت بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: در همین راستا 90 مورد برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سال‌های جبهه و جنگ به همت این کانون در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

وی با اشاره به تولید و انتشار 20 اثر مرتبط با شهدا در این هفته ادامه داد: همچنین تدارک 35 برنامه «چهارشنبه‌های امام رضایی» و 150 مورد دیدار با خانواده های گرانقدر شهدا در زمره مهم‌ترین اقدامات خادمیاران ایثار و شهادت در این هفته بوده است.

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی مشارکت در برنامه‌های گروهی کانون خدمت در عرصه شهدا را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: برای این ویژه برنامه نیز 100 عنوان خدمت پیش‌بینی شده بود که همه این موارد به بهترین شکل انجام شد.

گفتنی است، به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، حدود ۱۲۰۰ برنامه بزرگداشت شهدا برگزار شده و از بیش از ۲۶۰۰ خانواده شهدا و جانبازان سرکشی صورت گرفته است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: