میزبانی آستان قدس رضوی از ۴۰ خانواده ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس

1402/07/08 مهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌رسانی ویژه به خانواده‌های ایثارگران، ۴۰ خانواده میهمان آستان قدس رضوی شدند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این خانواده‌ها در قالب طرح «مهر درخشان» و با دعوت آستان قدس رضوی توفیق یافتند به مشهد مقدس سفر کنند و زائر امام رضا(ع) شوند.
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: مرحله جدید طرح مهر درخشان که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، به دعوت از خانواده رزمندگان و ایثارگران اختصاص یافت تا علاوه بر قدردانی از این خانواده‌های عزیز، دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها نیز اجرا شود.
وی ادامه داد: در این راستا 40 خانواده رزمنده و ایثارگر شامل 155 نفر، از استان خراسان جنوبی به بارگاه نورانی امام هشتم(ع) هستیم و این عزیزان تا دهم مهر مهمان امام مهربانی‌ها هستند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تاکید کرد: همانند دیگر مهمانان طرح مهر درخشان، این خانواده‌های معزز ایثارگر نیز از خدمات اسکان، تغذیه، حمل و نقل رایگان درون شهری و همچنین غذای متبرک مهمان‌سرای امام رضا(ع) و دیگر متبرکات رضوی بهره‌مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: