همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان مسابقات دومیدانی و فوتسال مناطق کم برخوردار

1402/07/05 مهر

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی از برپایی مسابقات دومیدانی و فوتسال ویژه مناطق کم برخوردار مشهد مقدس در ورزشگاه امام رضا(ع) به همت این مجموعه خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه جمعه هفتم مهرماه در محل پیست دو میدانی این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

رضا امین‌زاده با اشاره به برنامه‌‎های موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارکرد: در همین راستا مسابقات ورزشی کارکنان بسیجی آستان قدس رضوی نیز در همین روز در رشته‌های بدمینتون، فوتبال دستی و  تیراندازی با تفنگ بادی در سالن‌های ورزشی موسسه تربیت بدنی برگزار می‌شود. وی برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: ورزشکاران و خادمیاران ورزشی روز پنجشنبه این هفته با حضور در جبل‌النور کوهسنگی مشهد بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر ایران اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد. مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: همچنین بانوان این مجموعه نیز روز جمعه هفتم مهرماه با حضور در ارتفاعات پارک خورشید در برنامه کوهنوردی و غبارروبی گلزار شهدای آرمیده در این بوستان شرکت خواهند کرد.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مشارکت حوزه بسیج آستان قدس رضوی در محوطه موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ابتدای مهرماه و همزمان با نخستین روزهای هفته دفاع مقدس امسال کار خود را آغاز کرده و تا هفتم این ماه میزبان مردم شهیدپرور مشهد است. امین‌زاده، بازدید از خانواده شهید ورزشکار رضا سنجرانی و برپایی آیین اختتامیه نخستین دوره لیگ والیبال کارکنان آستان قدس رضوی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده این مجموعه برای ایام هفته دفاع مقدس امسال دانست و افزود: همچنین روز جمعه این هفته، همایش پیاده‌روی عمومی با مشارکت موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی ، سپاه امام رضا(ع)، شهرداری مشهد، اداره کل ورزش جوانان استان و… در حدفاصل میدان شریعتی تا میدان شهداء مشهد برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: