مدیرعامل موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی

ارائه خدمت به 6400 زائر دهه آخر صفر در زائرسرا و زائرشهر رضوی/ تعمیرات اساسی 14 بلوک فاز یک زائرسرا

1402/06/21 شهریور

مدیرعامل موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی از پذیرایی بیش از 6400 زائر دهه آخر صفر در زائرسرا و زائرشهر رضوی خبر داد و گفت: برای این منظور 4400 ظرفیت اقامت در زائرسرا و 2000 ظرفیت اقامت در زائرشهر رضوی تدارک دیده شده است.

سیدهاشم حسینی با بیان این که موضوع اسکان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی است، اظهارکرد: در همین راستا امسال نیز تمام اهتمام خود را برای آسایش و رفاه زائران ایام شهادت حشرت رضا(ع) گذاشته‌ایم و به همین منظور از ماه‌ها قبل تدابیر لازم نیز در این خصوص اندیشیده شده است.
وی با اشاره به وجود 28 بلوک در فاز یک زائرسرای رضوی برای پذیرایی از زائران، افزود: 14 بلوک از این تعداد نیازمند تعمیرات اساسی برای پذیرایی شایسته از زائران روزهای پایانی ماه صفر بود که به همت پرسنل این مجموعه، این بلوک‌ها شامل 350 سوئیت 5 تخته دوباره به چرخه خدمت‌رسانی بازگشت.
مدیرعامل موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی ادامه داد: برای این منظور اقداماتی شامل تعمیر و جایگزینی تجهیزات داخلی، سامانه‌های روشنایی، سامانه سرمایشی، کاغذ دیواری، تعویض ملحفه، تعویض کابینت‌ها و… انجام شد تا 14 بلوک مذکور محیای خدمت‌رسانی دوباره قرار گیرند.
وی همچنین به خدمت رسانی آشپزخانه مرکزی این مجموعه در فضایی به مساحت 1000 متر مربع در روزهای پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: این آشپزخانه با ظرفیتی بالغ بر 4 هزار وعده غذایی در هر نوبت و 8 هزار وعده غذایی در روز آماده خدمت رسانی به کاروان‌های رضوی است.
حسینی اضافه کرد: همچنین کاروان‌ها و زائران عزادار حضرت رضا(ع) می‌توانند در صورت نیاز از غذاهای این مجموعه برای پذیرایی استفاده کنند.
وی یادآورشد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، سرویس ایاب و ذهاب به حرم مطهر رضوی در دو نوبت نماز ظهر و شب تدارک دیده شده و زائران رضوی می‌توانند با نرخ مصوب بلیت‌های حمل و نقل شهری به آستان مقدس حضرت رضا(ع) مشرف شوند.

خبرنگار: فاطمه رافع

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: