به همت خادمیاران استان کرمانشاه انجام شد؛

پذیرایی کم نظیر از زائران اربعین امام حسین(ع) در منذریه عراق

1402/06/18 شهریور

دبیر ستاد اربعین حسینی کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه از پذیرایی کم‌نظیر خادمیاران آستان قدس رضوی از زائران اربعین امام حسین(ع) در موکب امام رضا(ع) واقع در نقطه صفر مرزی خسروی و منذریه کشور عراق خبر داد.

سلمان یاوری با بیان این که تا 14 شهریور بیش از 35 هزار وعده غذایی ناهار و شام بین زائران اربعین در موکب منذریه توزیع شده است، پیش‌بینی کرد: این میزان خدمت رسانی تا روز جمعه 17 شهریور به افزون بر 50 هزار وعده غذایی خواهد رسید.
وی با بیان این که پخت این تعداد غذا در آشپزخانه مرکزی کرمانشاه واقع در قرارگاه اربعین حسینی مرز خسروی صورت گرفته است، افزود: در همین راستا برای پنجمین سال پیاپی 120 خادمیار آستان قدس رضوی در مرز منذریه و 30 خادمیار در آشپزخانه خسروی به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران امام شهید(ع) در ایام اربعین بودند.
دبیر ستاد اربعین حسینی کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه همچنین از تهیه و توزیع بیش از 1500 وعده صبحانه در روز بین زائران مسیر اربعین خبر داد و بیان کرد: توزیع شربت، چای و دمنوش به حدود 10 هزار نفر در روز، توزیع 16 تن هندوانه، یک تن سیب و روزانه یک هزار بستنی بین زائران از دیگر اقدامات خادمیاران آستان قدس رضوی در این ایام بوده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: