مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان

5 موکب آستان قدس در حال خدمت رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه

1402/06/11 شهریور

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: در حال حاضر 5 موکب آستان قدس رضوی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه هستند.

جلیل علی‌نژاد در گفتگو با آستان‌نیوز با بیان این که 4 موکب به علاوه یک موکب به نام حضرت فاطمه معصومه(ع) ویژه خواهران در مرز شلمچه به زائران اربعین امسال خدمت رسانی می‌کنند، اظهارکرد: همچنین در مرز چذابه یک موکب بزرگ به نام حضرت رضا(ع) با مدیریت خادمیاران آستان قدس رضوی در حال خدمت رسانی به زائران عزادار اربعین امسال است.
وی با بیان این که امسال بیش از 700 موکب خدمت رسانی با همراهی و همدلی مردم خوزستان در مسیرهای بین راهی و نقاط مختلف این استان فعال شده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون جمعیت زائران اربعین که از محل این مرز تردد می‌کنند، روان بوده و مشکلی برای خدمت‌رسانی به زائران نداریم و با وجود گرمای بسیار بالای هوا، پذیرای خوبی در حال انجام است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای خوزستان برای تسهیل سفر اربعین امسال عنوان کرد: نصب 5 کیلومتر سایبان و استقرار دستگاه مه‌پاش در زمره مهم‌ترین این اقدامات بوده و همچنین با حل مشکل کولر موکب‌ها با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمت‌رسانی با وضعیت بهتری در حال انجام است.
وی با قدردانی از آستان قدس رضوی برای اختصاص حجم قابل توجهی اقلام مورد نیاز موکب‌ها برای پذیرایی از زائران اربعین امسال گفت: این اقلام شامل گوشت، برنج، میان وعده، آب معدنی و… است که کمک رسان بسیار خوبی برای پذیرایی شایسته‌تر از زائران اربعین بوده است.
علی‌نژاد با اشاره به ارسال 10 تن برنج و یک میلیون بطری آب معدنی به موکب های خادمیاران خوزستان توسط آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اقلام مختلفی همچون شکر، عدس و چای نیز از استان خوزستان برای کمک به این مواکب جمع آوری شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: