خدمت‌رسانی شبانه‌روزی موکب مرزی شلمچه به همت ۳۰ خادمیار بوشهری

1402/06/09 شهریور

موکب آستان قدس رضوی در مرز شلمچه با حضور فعال خادمیاران کانون خادمیاری استان بوشهر برپا و میزبان زائران اربعین شده است.

موکب شلمچه یکی از ۳۵ موکب آستان قدس در داخل کشور است که فعالیت خود را از چند روز قبل آغاز کرده و خدمات اسکان، غذا، میان وعده، حمام و سرویس بهداشتی را در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهد.
مدیر کانون خادمیاری استان بوشهر در گفتگو با آستان‌نیوز درباره موکب امام رضا(ع) در مرز شلمچه اظهار کرد: این موکب با تلاش جمعی از خادمیاران رضوی و حمایت بنیاد کرامت رضوی از ۳۱ مرداد ماه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است. 
مهران خورده‌بین مقدم با بیان اینکه تعداد ۳۰ خادمیار مرد و زن روزانه در این مجموعه در حال خدمتگزاری هستند، گفت: در همین راستا تا روز یازدهم صفر تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ وعده غذایی سرد و گرم به صورت صبحانه، ناهار و شام توزیع شده است. مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: برای میان وعده نیز به صورت منظم با شربت به همراه کیک، کلوچه، بیسکویت، رطب و حلوا خرمایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی شده است.
وی در خصوص اسکان زائران حسینی نیز گفت: ۴۰۰ متر مربع فضای مناسب به همراه ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ باب حمام برای استراحت و اسکان شبانه وجود دارد که به طور مجزا برای بانوان و آقایان فراهم شده است.
خورده‌بین مقدم با اشاره به اینکه این موکب تاکنون خدمات در خور توجهی به زائران اربعین ارائه داده است، افزود: موکب امام رضا(ع) استان بوشهر به مدت ۱۵ روز در مرز فعالیت خواهد داشت.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: