استقبال از دور جدید کلاس‌های اوقات فراغت موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی، ثبت نام ۶ هزار نفر تاکنون

1402/05/10 مرداد

دوره جدید کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان همراه شده است.

کلاس‌های ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امسال در 23 رشته برای آقایان و 16 رشته برای بانوان در قالب دو دوره 15 جلسه‌ای تدارک دیده شده که دوره اول آن در حال اتمام است و دور جدید نیز از امروز آغاز شد. تاکنون در بخش آقایان 4534 نفر و در بخش بانوان 1204 نفر در دوره‌های آموزش تابستانه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ثبت نام کرده‌اند. همچنین مجموع ثبت نام‌های دوره‌هایی که طی سال برگزار می‌شود، 6347 نفر بوده است. بیشترین ثبت‌نام ها در رشته‌های آقایان با 1264 مورد مربوط به رشته فوتبال و در بخش بانوان با 209 مورد مربوط به رشته بسکتبال بوده است.

تنوع رشته‌ها

فوتبال، فوتسال، کلاس تخصصی دروازه‌بانی، کاراته، کشتی، کونگ‌فو، والیبال، تیروکمان، کیک بوکسینگ، هندبال، آمادگی جسمانی، اسکواش، اسکیت، ژیمناستیک، باستانی، بدمینتون، بسکتبال، بوکس، تکواندو، تنیس روی میز، جودو، فوتفان (ویژه کودکان 4 تا 7 سال)، دفاع شخصی و دو ومیدانی، از جمله رشته‌های این دوره‌های ورزشی است.

دوره رایگان آموزه‌های قرآنی

همچنین با توجه به اهمیت توجه به حوزه فرهنگی، یک دوره کلاس آموزه‌های قرآنی به صورت رایگان برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها تدارک دیده شده است که متقاضیان به صورت اختیاری می‌توانند در این کلاس ثبت نام کنند.

شایان ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های تابستانه موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی می‌توانند اطلاعات تکمیلی را به صورت حضوری و یا از طریق اپلیکیشن در تارنمای sport.razavi.ir دریافت کنند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: