مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی با حضور در سامانه ملی ۱۳۸ پاسخگوی مطالبات مردمی در خصوص طرح خادمیاری شد.
احمد میرزاده، مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی، در حاشیه پاسخگویی به سوالات مخاطبان از طریق سامانه ملی ۱۳۸، با اشاره به نقش شبکه ملی خادمیاران رضوی در سراسر کشور، گفت: بخش قابل توجهی از تماسها و ارتباطات مردمی، به موضوع عضویت در شبکه خادمیاری و ثبتنام علاقهمندان برای فعالیت در کانونهای تخصصی اختصاص داشت.
وی با بیان اینکه شبکه خادمیاران رضوی یک ساختار فعال با بیش از 60 هزار عضو در سراسر کشور است، افزود: در حال حاضر، این شبکه در قالب بیش از 20 کانون تخصصی، مأموریتهای مختلفی را در حوزههای فرهنگی، اجتماعی و خدماتی دنبال میکند و طبیعی است که مردم مشتاق هستند در این جریان معنوی مشارکت داشته باشند و ما نیز وظیفه پاسخگویی و تسهیل مسیر حضور آنها را بر عهده داریم.
میرزاده همچنین از استقبال گسترده مردم سراسر کشور برای عضویت در شبکه خادمیاری و تعامل مستقیم با مسئولان این حوزه خبر داد و افزود: یکی از موضوعات پرتکرار تماسها، اعلام اختلال در فرآیند ثبتنام یا پیگیری وضعیت عضویت بود که این موارد با راهنمایی همکاران ما در مرکز، پاسخ داده شد و قرار است برخی مشکلات فنی نیز در جلسات کارشناسی آتی بررسی و برطرف شود.
وی همچنین درباره سایر موضوعات مطرحشده از سوی مردم گفت: بخش دیگری از تماسها مربوط به درخواستهای متفرقه مانند مساعدت در سفر مشهد مقدس یا طرح دیدگاههایی درباره وضعیت فرهنگی و پوشش در حرم مطهر رضوی بود که این موارد نیز دریافت و ثبت شد تا در فرآیند بررسیها مورد توجه قرار گیرد.
مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی در پایان با قدردانی از فرصت ایجادشده برای ارتباط مستقیم با مردم گفت: این گفتوگوهای مستقیم، بستری ارزشمند برای دریافت بازخورد و اصلاح فرآیندهاست و ما از همه علاقهمندان دعوت میکنیم تا در این مسیر، همراه و خادم امام رضا (ع) باشند.