تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی، میزبان 5 رویداد ورزشی ویژه

1401/09/23 آذر

تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با 5 رویداد ورزشی میزبان کارکنان آستان قدس رضوی و اعضاء کانون های خادمیاری خواهد بود.

با توجه به سیاست‌های ابلاغی و رسالت ورزشی موسسه تربیت بدنی در حوزه ورزش کارکنان آستان قدس رضوی، کانون های خادمیاری و حاشیه شهر و با شعار ورزش ، نشاط و معنویت، از چهارشنبه این هفته 5 روریداد ورزشی برای کارکنان آقا و خانم آستان قدس رضوی و نونهالان و نوجوانان کانون های خادمیاری شهرهای کرمانشاه، بوشهر و مشهد برگزار خواهد شد.
در ابتدا از روز چهارشنبه مورخ 23 آذر ماه با ورود 47 نفر از اعضاء کانون های خادمیاری بوشهر ، 12 نفر از کرمانشاه و حضور حدود 100 نفر از کانون های خادمیاری حاشیه شهر مشهد جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی با برگزاری مسابقات فوتسال ، هفت سنگ انفرادی، گانیه، لی لی مرحله ای و دال پلان آغاز و تا روز جمعه مورخ 25 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
و اما در روز جمعه از ساعت 9 صبح مسابقات تنیس روی میز و دارت ویژه آقایان کارمند برنامه ریزی شده و علاوه بر این مسابقات ادامه مسابقات لیگ فوتسال آقایان کارکنان آستان قدس رضوی جام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از ساعت 13 برگزار خواهد شد.
در ادامه مسابقات آقایان مسابقات فوتسال آقایان حوزه بسیج کارکنان آستان قدس رضوی نیز از ساعت 20 در سالن فوتسال موسسه برگزار خواهد شد.
در ادامه این روریداد های ورزشی یک رویداد ورزشی ویژه بانوان و همسران کارمندان آستان قدس رضوی نیز در ارتفاعات خواجه مراد جهت کوهنوردی برنامه ریزی شده که از ساعت 9 صبح الی 14 عصر برگزار خواهد شد. لازم به توضیح است برنامه کوهنوردی کارکنان آستان قدس رضوی به صورت تفکیک شده آقایان و بانوان هر دو هفته برگزار و از استقبال چشم گیر کارکنان برخوردار است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: