با دستور تولیت آستان قدس رضوی

تکریم ۱۵۰ خانواده دارای سه معلول

1401/09/13 آذر

همزمان با روز جهانی معلولان و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، ۱۵۰ خانواده دارای سه معلول در شهر مشهد مورد تفقد خادمان حضرت رضا(ع) قرار گرفتند و هدایای متبرک، بسته‌های حمایتی و کمک هزینه تامین نیازهای نگهداری از معلولان به آن‌ها اهدا شد.

حمایت از معلولان و خانواده‌های آنها توسط آستان قدس رضوی، صرفا محدود به روز جهانی معلولان نیست و در ایام مختلف سال برنامه‌های ویژه‌ای همچون فراهم کردن شرایط تشرف آسان این عزیزان به زیارت بارگاه منور رضوی در دستور کار بوده است. با این حال بنیاد کرامت رضوی برای گرامیداشت ۱۲ آذر، روز جهانی معلولان نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده و اجرایی کرده است.
 

حضور خادمان در منازل خانواده‌های دارای معلول
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره به آستان نیوز گفت: همزمان با روز جهانی معلولین، تکریم ۱۵۰ خانواده دارای سه معلول ساکن مشهد در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد. 
هادی غلامی افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این روز، حضور خدام بارگاه منور رضوی در منازل خانواده‌های دارای سه فرزند معلول در شهر مشهد است که با هدف تکریم خانواده‌های دارای معلول صورت گرفت تا در حد توان، از تلاش آن‌ها برای نگهداری از این فرزندان سپاسگزاری کرده باشیم. 
 

دعوت به زیارت و اعطای دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت
غلامی ادامه داد: همزمان با حضور خدام حرم در منازل این خانواده‌ها و اهداء متبرکات و هدایا، هماهنگی لازم برای تشرف آنها به زیارت حضرت رضا(ع) نیز انجام و دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت(ع) به آنان اعطا می‌شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، میزبان این عزیزان در صحن و سرای امام رئوف باشیم. 
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی همچنین با اشاره به دیگر حمایت‌های صورت گرفته از خانواده های معلولان اظهار کرد: با دستور تولیت آستان قدس رضوی، برای جبران بخشی از هزینه‌های سنگین نگهداری از معلولان برای این خانواده، اعتباری تامین و در قالب کمک نقدی به آنها اهدا شد و علاوه بر آن، مقرر شد ضمن بررسی سایر مشکلات این خانواده ها، در حد امکانات و مقدورات آستان قدس رضوی برای حل آن اقدام شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: