تکریم خانواده شهدای مدافع حرم، به رسم سردار دل‌ها

1400/10/14 دی

به مناسبت فرا رسیدن دومین سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، برنامه تهیه و توزیع 313 بسته‌ متبرک با عنوان «به رسم سردار» به همت بنیاد کرامت رضوی و مشارکت جمعی از خادمان دربان کشیک ششم حرم مطهر رضوی، با هدف تکریم خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهر مشهد اجرایی شد.

جمعی از خادمان دربان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) از اولین ساعات سالروز شهادت سردار دل‌ها، با وضو به گود زورخانه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی آمده‌اند تا با تهیه بسته‌های متبرک رضوی و تقدیم به خانواده معزز شهدای مدافع حرم، به سهم خود راه و رسم شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

سرداری که در مهربانی و تکریم فرزندان و خانواده شهیدان، پا جای پای مولایش امیرالمؤمنین علی(ع) گذاشت و خادمان رضوی پیرو مشی این شهید راه ولایت، خانواده شهدا را تعظیم و تکریم می‌کنند.

جلوه‌ای از ارادت به سردار
محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان جزئیات اجرای این برنامه گفت: این برنامه جلوه‌ای از عشق و ارادت خدمه و خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) نسبت به سردار شهید قاسم سلیمانی است که به همت بنیاد کرامت رضوی تهیه و تدارک دیده شده تا به نام و یاد سردار دل‌ها به دست خانواده شهدای مدافع حرم برسد.  

وی ادامه داد: 313 بسته‌ شامل متبرکات رضوی برای توزیع بین خانواده‌ها تهیه شده که ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان و ارزش مجموع بسته‌ها افزون بر 313 میلیون تومان بوده است.  

به نیابت از همه خادمان رضوی
محمدرضا آقایی سرکشیک ششم دربانان حرم منور حضرت رضا(ع) در حاشیه اجرای این برنامه گفت: در روز شهادت سردار شهدای مقاومت که ولایت‌مدار و مردم‌دار بود و برای همه نقش پدری مهربان و دلسوز داشت، 75  نفر از دربانان کشیک ششم حرم مطهر رضوی، به نیابت از همه خادمان، هدیه‌ای متبرک را تقدیم خانواده با کرامت شهدای مدافع حرم کردند.

وی با اشاره به اینکه خادمان رضوی سال گذشته نیز بسته‌های متبرکات را به یاد سردار دل‌ها بین خانواده شهدا توزیع کردند، تصریح کرد: امروز پس از اجرای مراسمی معنوی با نوای گرم حاج علی ملائکه ذاکر اهل بیت(ع)، 313 بسته متبرکات توسط 50 گروه از خادمان کشیک ششم به منازل شهدا ارسال و به خانواده این عزیزان تقدیم شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: