همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)

تقدیر بنیاد کرامت رضوی از پرستاران بیمارستان‌های امام حسین(ع) و شهید هاشمی نژاد

1400/09/18 آذر

مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و جمعی از خادمیاران با حضور در دو بیمارستان امام حسین(ع) و شهید هاشمی نژاد مشهد از خدمات 10 پرستار نمونه و دیگر اعضای کادر درمان این بیمارستان‌ها، به نمایندگی از همه کادر بهداشت و درمان کشور تقدیر کردند.

هرساله همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد و به‌ویژه پرستاران، تقدیر به عمل می‌آورد که طی دو سال اخیر و در دوران شیوع ویروس کرونا، این تجلیل جدی‌تر از قبل انجام شده و خادمیاران و خادمان حرم مطهر ثامن الحجج(ع) از تلاش‌های کادر درمان تقدیر کرده‌اند.

امسال نیز مقارن با خجسته میلاد حضرت زینب کبری(س) کارکنان واحد مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با همراهی تعدادی از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در دو بیمارستان امام حسین(ع) و شهید هاشمی‌نژاد به عنوان مراکز درمانی فعال دوره کرونا حضور یافتند و از تلاش شبانه‌روزی و جان‌فشانی‌های کارکنان درمانی این دو بیمارستان تقدیر کردند.

در ویژه‌برنامه تدارک دیده شده در هر بیمارستان از 5 پرستار نمونه که طی دو سال اخیر در بخش ویژه بیماران کرونایی خدمات ارزشمندی را ارائه دادند، با تقدیم هدایایی تقدیر و متبرکات رضوی نیز میان مدیران و سایر کادر درمان توزیع شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: