طرح تکریم 10 خانواده شهدا و جانبازان فاطمیون توسط بنیاد کرامت رضوی

1400/08/25 آبان

با دستور تولیت آستان قدس رضوی و با هدف تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان تیپ فاطمیون و رسیدگی به برخی مشکلات آن‌ها، 10 خانواده شناسایی و مورد حمایت بنیاد کرامت رضوی قرار گرفتند.

پیرو تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی، همواره بخش قابل توجهی از طرح‌های آستان قدس رضوی، به لحاظ مردمی بودن این نهاد معنوی، معطوف به حمایت از اقشار مختلف شهر مشهد از جمله خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که آحاد جامعه مدیون ایثار و ازخودگذشتگی آن‌ها و خانواده‌هایشان هستند.
در همین راستا هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از اجرای طرحی جدیدی ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم خبر داد و گفت: طرحی با هدف تکریم و ادای وظیفه نسبت به خانواده تیپ فاطمیون، به عنوان قشری اثرگذار از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به اجرا درآمده که بر اساس آن و با بررسی انجام شده، تعدادی از این خانواده‌ها شامل والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان شناسایی و مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: این خانواده‌ها در حوزه‎های مورد نیاز از جمله تأمین هزینه‌های درمانی جانبازان،  بیماران و معلولان عضو این خانواده‌ها، پرداخت اجاره بهای معوق، تامین اقلام معیشتی، کمک‌جهیزیه، دریافت تسهیلات بلاعوض، مساعدت در راه‌اندازی مشاغل خانگی و… به ارزش تقریبی 152 میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفتند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: