امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای احداث منازل روستاییان آسیب دیده از زلزله رامیان

بازدید مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از احداث و ترمیم خانه‌های آسیب دیده زلزله رامیان

1400/04/18 تیر

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با تفاهم نامه مشترک همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)کار احداث منازل روستاییان آسیب دیده از زلزله رامیان در استان گلستان تسریع خواهد شد. محمد حسین استادآقا در بازدید از روند اجرای احداث منازل مسکونی برای آسیب دیدگان از زلزله رامیان در جمع خبرنگاران گفت:۴۵ واحد […]

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با تفاهم نامه مشترک همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)کار احداث منازل روستاییان آسیب دیده از زلزله رامیان در استان گلستان تسریع خواهد شد.

محمد حسین استادآقا در بازدید از روند اجرای احداث منازل مسکونی برای آسیب دیدگان از زلزله رامیان در جمع خبرنگاران گفت:۴۵ واحد مسکونی زلزله زدگان این شهرستان با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و گروه‌های جهادی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تکمیل و تا پایان شهریورماه به اهالی این روستاها تحویل خواهد شد.
وی تصریح کرد: جمع منابع تخصیص یافته برای تحقق این کار بیش از ۹۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در رابطه با گره گشایی از کار مردم و حضور موثر در وقایع و حوداث طبیعی و غیرمترقبه اظهار کرد: از روز نخست وقوع زلزله، بنیاد کرامت رضوی در کنار مردم شریف این روستاها بوده و بسته‌های معیشتی به ارزش ۵میلیارد ریال بین این عزیزان توزیع شده است.

وی افزود: تا پایان کار و تحویل واحدهای مسکونی کنار مردم خواهیم ماند و همانگونه که در سیل «آق قلا» به برکت امام رضا(ع) اقدامات زیربنایی و اشتغال پایدار محقق شد برای این منطقه نیز تا حصول نتیجه مطلوب تلاش خواهیم کرد.

استادآقا گفت: در سفر به استان گلستان از روند اجرای ۳۰۰ پروژه اشتغالزایی پایدار برای سیل زدگان  آق قلا بازدید شد و همچنین روند اجرای بیست و دومین پروژه مجتمع میان راهی آستان قدس در استان گلستان بررسی شد که ان شا الله با مساعدت مدیران عالی مجموعه و همکاری موسسه عمران و توسعه رضوی به زودی تکمیل خواهد شد و زائران عزیز حضرت امام رضا(ع)از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: