5000 سبد کالا با مهر و لبخند روانه خانه نیازمندان البرز شد

1400/02/09 اردیبهشت

همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام خادمیاران و خیرین البرز خوان مهربانی گستردند و 5000 سبد کالایی را با مهر و لبخند در بین نیازمندان توزیع کردند. عصر دیروز قطعه دیگری از پازل همایش «سفره مهربانی به وسعت ایران» با هدف دستگیری از ایتام و نیازمندان در مصلای کرج با حضور مسئولان و […]

همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام خادمیاران و خیرین البرز خوان مهربانی گستردند و 5000 سبد کالایی را با مهر و لبخند در بین نیازمندان توزیع کردند.

عصر دیروز قطعه دیگری از پازل همایش «سفره مهربانی به وسعت ایران» با هدف دستگیری از ایتام و نیازمندان در مصلای کرج با حضور مسئولان و خادمیاران تکمیل شد.
در حاشیه این همایش که با حضور آیت الله حسینی همدانی فرمانده قرارگاه برپا شد، عباس قاضی خانی دبیر کانون های خدمت رضوی در استان البرز اعلام کرد: در دوازدهمین مرحله طرح کمک مومنانه و در روز زیارتی امام رضا علیه السلام خادمیاران رضوی در استان البرز افتخار همکاری و تهیه سبدهای کالا را در این طرح عظیم و خداپسندانه داشته اند.
وی ادامه داد: خادمیاران استانی در ایام نیمه شعبان و 15 روز ماه مبارک رمضان بیش از 5000 سبد کالایی آماده کردند که همزمان با برگزاری همایش «سفره مهربانی به وسعت ایران» با کرامت انسانی تقدیم نیازمندان شد.
قاضی خانی با بیان اینکه تا آخر ماه رمضان 5000 بسته دیگر نیز آماده و تقدیم نیازمندان می شود گفت: با ادامه این پویش مومنانه تا دهه کرامت و در ماه های بعد در این سفره مهربانی 43 هزار و 280 سبد کالایی سهم استان البرز تامین شده و ذیل قرارگاه مواسات و همدلی به دست نیازمندان خواهد رسید.
همچنین مسئول کانون های خدمت رضوی در استان البرز اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان هر شب 1400 بسته غذای گرم با نام حضرت زهرا سلام الله و امام حسن مجتبی(ع) در هیأت نورالشهدا کرج با کمک خادمیاران و خیرین آماده و در بین نیازمندان توزیع می شود.
محمدهادی رزاقی ادامه داد: 888 پرس غذای گرم از سری برنامه های چهارشنبه های رضوی در محدوده منطقه شاهین ویلا، قلم، صوفی آباد و حصارک با همکاری کانون خدمت رضوی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان و حسینیه امام رضا علیه السلام توزیع شد.
وی با بیان اینکه خدمت کردن فقط تهیه بسته های معیشتی نیست و هدف خادمیاران ایجاد ارتباط مثبت قشر خاکستری با مجموعه آستان قدس رضوی است، گفت: خادمیاران رضوی در برنامه های خود به خانه افراد کم توان و نیازمند که توانایی خروج از منزل ندارند رفته و خدمات مختلفی به این دسته از افراد نیز ارائه می دهند.
همایش «سفره مهربانی به وسعت ایران» در مصلای کرج به مداحی و قرائت دعای توسل مزین شد و با تایید آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و فرمانده قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز طرح به اجرا در آمد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: